8 דוגמניות אונליין

Live Sex או צאט סקס

כשראיתי את דנה בפעם הראשונה באתר המצלמות הישראלי נדלקתי עליה ממבט ראשון - לא יודע בדיוק מה זה היה, אולי החיוך הכובש שלה, עיניה הכחולות או בכלל הגוף המדהים שלה שעשה לי את זה.
Live Sex או צאט סקס תקראו לזה איך שאתם רוצים, זהו בעצם מופע מצלמות סקס עם בחורה שאתם בוחרים - רוסיה, מילפית ישראלית או סתם חיילת משוחררת שבא לכם עליה.
אני טיפוס די בררן אם לומר את האמת, אז שעברתי בין כל ה100 הבנות שהופיעו באתר לא בחרתי ישר, רציתי לבחור לעשות Live Sex עם בחורה שאני ארגיש שלם שההחלטה שלי לבחור בה אכן הייתה נכונה.
לאחר חזרה על השדרניות שוב ושוב תפסה את מבטי דנה, מדסניקית לשעבר בחיל האוויר עם עיניים כחולות ושיער בלונד גולש. מעולם לא הרגשתי שלם יותר עם ההחלטה ולכן החלטתי להכנס בלי יותר מדי היסוסים לצאט סקס איתה.
דנה עלתה לשידור ופתחה במילה היי כאשר  את גופה עוטה לבוש מינימאלי ביותר (אם בכלל אפשר לקרוא לזה לבוש).
דנה ביקשה שאספר לה קצת על עצמי ואכן כך עשיתי. או כך לפחות ניסיתי לעשות (בכל זאת אני אדם נשוי ומעדיף להישאר אנונימי).
שאלתי את דנה על עצמה והיא סיפרה לי וסיפרה לי אבל לא הכי האמנתי לה, כי הרי למה שבחורה תספר לך על עצמה מלא דברים אם היא עוד רגע הולכת להתפשט פה בשביל כסף?
הדבר הבא שדנה שאלה אותי זה אם אני מעוניין לערב אביזרי מין במופע שלה, לא רציתי לאכזב אותה והסכמתי - היא הוציאה את הויברור הורדרד מהמגירה שהייתה לידה ושאלה אותי "מה אני רוצה הלאה" תוך כדי שהיא מורידה בעדינות את החזייה המחרמנת שלה.
אמרתי לה שתילך למיטה ותעשה מה שאני אומר לה, דנה הסכימה ואני לא יכול להגיד שלא אהבתי את זה.
הדבר הבא שביקשתי מדנה זה לשכב עם הרגליים מפוסקות לכיוון המצלמה ולהזיז את התחתון ולשחק עם הויברטור בדגדגן שלה - וכך היה. דנה עשתה את זה והיא עשתה את זה לכל גניחות מחרמנות במיוחד.
הגוף המדהים שלה גרם לי לרצות לבקר אותה כל כך, במיוחד אחרי שהיא רכבה עליו או שהיא הפשיטה את עצמה מהתחתונים ודחפה לה את הוויברטור לכוס ואז לתחת בסדר הזה.
צאט סקס עם דנה אכן היה דבר מדהים, היא כל הזמן התעניינה אם אני עושה ביד, ובהתחלה שאמרתי לה לא, היא די התאכזבה, ובצדק.
היא רצתה שנגמור ביחד, ולבחורה כמוה קשה לסרב, וזה מה שהיה, לפחות מהכיוון שלי.
נהנתי מכל רגע בצאט מצלמות איתה, חוויה מיוחדת עם בחורה מיוחדת במינה.

בחורות נוספות שעשויות לעניין אותך

lucy

אונליין

noel

אונליין

einav

אונליין

emanuela

אונליין